اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین 3.87 چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد مخدر ممکن است اولین قدم در درمان کراتینین 3.87اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین 3.87 چه هستند

اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین کراتینین 3.87La 3.87 چه هستند نشان می دهد بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند (CKD) .این بدان معنی است که کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده. درمان فوری باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه. خب، چه اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین 3.87؟

● مواد مخدر

مواد مخدر ممکن است اولین قدم در درمان کراتینین 3.87. تجویز می شوند برای کنترل علائم مانند تورم، فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری و حالت تهوع، و غیره

بنابراین، می توان آنها را داروهای ضد فشار خون، دیورتیک ها، آنتی بیوتیک ها و یا حتی برخی از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می شود. برخی داروها نفروتوکسیک هستند و باید اجتناب شود. شما باید پزشک خود قبل از مصرف هر گونه medication.Stomach به ما ایمیل در sjzhospitalrenal@hotmail.com بپرسید، و ما شما را ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

● رژیم غذایی

اگر شما هنوز هم می تواند به طور معمول ادرار، توصیه می شود به نوشیدن مقدار زیادی آب. این است برای کمک به تولید کراتینین ادرار را می توان از مناسب تر دریافت کنید.

علاوه بر این، افراد مبتلا به کراتینین 3.87 باید مصرف خود را از پروتئین و سدیم تماشا کنید. این است برای جلوگیری از بدتر شدن برخی از علائم و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

● درمان های خانه

این مفید است برای مردم کاهش کراتینین 3.87 در نظر گرفتن برخی از تزریق گیاهی چینی. چای بابونه، قاصدک، گزنه، دارچین، گون و جینسنگ تمام گیاهان سنتی چینی دارویی که می تواند به عنوان دیورتیک یا تقویت انرژی استفاده می شود. لطفا پزشکان آنلاین ما برای چه به آنها را تماس بگیرید.

● درمان های طبیعی

بر اساس گیاهان سنتی چینی، کارشناسان ما نوآوری درمان های مختلف از قبیل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا و دارو حمام. آیا همه برنامه های کاربردی خارجی به منظور بهبود گردش خون و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده. بنابراین، کراتینین می تواند کلیه موثر قوی مرخص شد. بیمارستان ما، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری موفق به کسب شهرت و اعتبار زیادی و شما می توانید به ما اعتماد!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، لطفا زیر یک پیغام بگذارید. خدمات مشاوره آنلاین رایگان است.





:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: